Followers

nuffnang

Tuesday, March 17, 2009

TUNGGU JE LAAA

tengok muka suami ... dia kalu boleh nak set date kasi anak dia kuar.. alah suami aku. aku tahu, tunggu tunggu ni dia tak suka.. lebih lebih lagi doktor kata mcm puzzle... kalau boleh dia nak semuanya fix.. tapi mana boleh janji dgn baby nii... aku lak rasa bulan bulan yg lepas begitu cepat berlalu... tapi nak menanti hari demi hari pd bulan MAc ni terasa lambat sangat. ye la kann.. kekadang termimpi mimpi..pegang jejari comel anak aku. kecil dan cute... ahhh semua baby comel. adik aku kata nak jaga, mak mertua aku kat anak jaga..fuh hh tak boleh ..aku sendiri jaga anak aku... ' ko cakap je sekarang niii.. takmo kasi org lain jaga anak kooo... jap lg ada anak dgn tak cukup tidonyeeee. mesti ko terfikr kan bagus kalau ada org tolong jagakan ..' tu la ayat adik aku yg dah ada 3 org anak. apa apa la labu... wait and seeee. For my baby.. welcome went you ready.. i love youu. mak akan tunggu anak mak.. walaupun ayah dah tak sabar..ada ke di asuruh mak induce... kalau sakit dah nak bersalin tu sakit..macam mana kalau dipaksa? off course lagi sakit. ingat lagi ayat yg mak penah baca... 'masa doktor pecahkan air ketuban tu... rasa sakit sangat macam ada ikan yg mengelampas dalam perut sbb takde air... mcm tu la bila bersalin paksa...' hu hu hu... lelaki ingat senang ke? mcm letak satu kaki dlm kubur dahhh...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

berapa usiamu sayanggg...

Lilypie Second Birthday tickers

solat