Followers

nuffnang

Tuesday, February 3, 2009

batuk ilang selsema dtg

btul la org kata... kalau hamil ni,... mudah dapat sakit. padahal dulu aku susah nak sakit..demam pun payah... ni elok elok lepas batuk aku selsema pulak.. tapi alhamdulillah kira aku bernasib baik sbb tak serius mana. tak selesa skit. dah nampak tanda nak baik..tapi time hujung masa ni aku nak kumpul tenaga, nanti time deliver takde tenaga kan susah... makan pula rasa tak selera jee.. cakap pasal makan aku cukup malas.. rasa semua makanan tak sedap... kalau dah makan rasa sebu.. perut dah kena himpit kot.. bila lepas makan jeee dlm setenagh jamm rasa pedih kat ulu hati... tu kena telan ubat gastrik... kalau tak atk boleh buat keje.. kalau makan ikan..terasa hanyir tu.. kalau makan pedas..fuh tak tertanggung. lepas tu nak makan apa pun takut... patut la syurga bawah tapak kaki ibu.. kalau para suami tak percaya cubala pregnant..tahulah macmana... fahamilah isteri anda. pasal tido, setakat ni takde la sampai tak boleh tido.. cuma kekadang terjaga sebab perut dah makin membesar. tak selesa abis... emm minggu depan kena pi check up lagi.. next week lagi ada post natal course. pejam celik pejam celik.. beberapa minggu je yg tinggal utk aku keluarkan baby ni... tak sabar rasanya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

berapa usiamu sayanggg...

Lilypie Second Birthday tickers

solat