Followers

nuffnang

Tuesday, February 3, 2009

KAT MANA NAK BERSALIN?

Mula tahu aku ngandung aku dah start pi check kat KPMC PUCHONG. orang ngandung anak pertama la katakan... aku siap minta print gambar baby aku setiap kali dtg. mujurla company aku cover maternity expenses. Ramai kengkawan sati opis pelik tgk aku.. ye laa. org lain pi tempat glamer.. SJMC, pantai, pusrawi..tapi aku pilih KPMC Puchong. Bukan apa ni la hospital paling dekat dengan umah aku. bukan pe ada apa apa emergency senang aku nak bergegas... cuma lebih kurang 18 Km jee. lagi satu aku suka sbb Doktor Kamsuria tu pompuan..soft spoken. walaupun ada yg kata kat labour room dia garang skit.. biasa la tuuu. lagi satu sbb kat KPMC ni takde la penuh sgt dgn pesakit soo.. doktor akan beri perhatian kat kita lebih skit dr kat hospital lain.. nurse pun kenal muka kita. hari tu masa lawat room yang berkenaan..rasa tempat tu selesa... tak penuh pun. dan cari jugak dlm internet sesapa yg ada exprience deliver baby kat sini. alhadulillah la.. semua yg jawapan yg positif. dan aku paling suka baca exprience link ni.... kat KPMC puchong gak... http://dania-syazleen.blogspot.com http://ielink2.fotopages.com/?entry=1584495

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

berapa usiamu sayanggg...

Lilypie Second Birthday tickers

solat