Followers

nuffnang

Wednesday, February 18, 2009

MENGHITUNG HARI

SETIAP HARI aku mengira dan terus meneka bilakah si kecil ini akan keluar. hari ni dah masuk 35 minggu , ini bererti dua minggu lagi baby dah matang dan sedia untuk keluar. atau mungkin melebihi jangkaan sehingga 20 Mac? ahh kan bagus kalau dia bakal keluar pada 9 mac nii..sekurang kurangnya dia lahir sama dgn tarikh kelahiran Rasullullah. Moga akhlaknya juga mempunyai ciri ciri anak soleh. moga Allah makbulkan doa ku... Aminnn macam orang lain aku juga kerap rasa tak selesa.. tak tahu bagaimana nak letak perut yg makin membesar.. baring salah, duduk salah ..semuanya tak selesa... tapi itulah yg harus dilalui. Alhamdulillah ... aku masih sihat tanpa darah tinggi atau kencing manis. setahu aku itulah penyakit popular dikalangan ibu mengandung. cuma gastrik atau pedih hati yg menyerang aku sejak usia kandunganku 6 bulan, masih berterusan hingga sekarang. aku terpaksa bergantung pd ubat gastrik yg doktor bekalkan. kalau tak makan ubat tuuu... jawabnya semua keje aku tk boleh buat.. malahan makan juga aku memang memilih dan cerewet. pantang tersalah makan.. pedas cili, ikan dan rempah memang aku pantang. kalau aku makan, alamatnya aku muntah..atau aku sakit perut. tapi masa belum mengadung dulu..emm cili tu jd ulam bagi aku. ikan pulak..cukup sekadar stimm, seekor ikan aku boleh habis.. tapi sekarang semuanya dah terbalik. Aku siap warning suami aku, jgn kasi aku masak ikan ,... bau hanyirnya lansung aku tk boleh.. sampai sekarang... emmm ... asik membelek baju baju kecil yg aku beli.. memang anak pertama ni.. tak sabar nak pgg anak aku sendiri. tunggu je laaaa dia kaan muncul juga.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

berapa usiamu sayanggg...

Lilypie Second Birthday tickers

solat