Followers

nuffnang

Monday, March 9, 2009

Aku Pasrah

Hari ini 10 Mac 2009. nampaknya harapanku untuk anak ini dilahirkan pada tarikh sama seperti hari Rasullullah dilahirkan tidak kesampaian.
Sesekali aku terfikir sendiri..siapalah aku yang cuma manusia kerdil... mengharapkan anakku lahir pada hari kelahiran insan sehebat baginda? Sedangkan aku sendiri belum tentu sehebat Aminah. arghh..... janganlah terlalu mengharap.. pada sesuatu yg terlalu indah.
  Tapi aku pohon ya Allah walaupun anakku ini tidak lahir pada hari kekasihmu dilahirkan... tapi kau berkatilah dia... jadikanlah dia diantara hamba mu yg kau sayangi, dikalangan orang orang yg beramal soleh... Amin... 7 March 2009, aku seperti biasa ke hospital untuk pemeriksaan mingguan. alhamdulillah kandunganku dan aku sihat. Insyallah dengan izin tuhan, tiada sebarang masalah. ingin benar aku melahirkan anakku ini secara normal.
 Dr Kam kata dinding rahimku sudah lembut, kalau sakit dtg terus sj ke hospital. suami ku pula macam macam yg ditanya, tak sabar nak tahu bila anaknya dilahirkan. Aku sudah masak benar, susah nak minta dia sabar... kalau boleh hari ni juga dia nak anaknya dilahirkan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

berapa usiamu sayanggg...

Lilypie Second Birthday tickers

solat